rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 13 343   |   Dodanych dzisiaj: 728

Wykończenia wnętrz pod klucz

Wykończenia wnętrz pod klucz
Oferujemy Państwu zakres usług: >układanie płytek >układanie paneli >szpachlowanie i malowanie ścian >podwieszenia i zabudowy GK >montaż armatury >przeróbki hydrauliczne >przeróbk ...

Straszydle. DZIAŁKA ...

CENA:
85000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 512 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Szukam pracownika do dociepleń budynków praca Rzeszów okolice stawka do ustalenia więcej informacji pod numerem telefonu

Dodane : dziś, 10:43 + czytaj więcej

Zatrudnię ,do pracy na budowie pomocnika ,z doświadczeniem,jak również osobę która ma doświadczenie budowlane przy murowaniu,szalowaniu,zbrojeniu,tzn. ogólnobudowlane doświadczenie .Wynagrodzenie godzinowe ,płatne co tydzień. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny

Dodane : dziś, 12:13 + czytaj więcej

Zatrudnię na etat do montażu bram garażowych, okien, drzwi oraz ogrodzenia. Mile widziane uprawnienia SEP przynajmniej do 1kV. Praca na terenie Rzeszowa i okolic. Wymagane prawo jazdy. CV proszę przesłać na [użyj formularza kontaktowego], tel.606110573. Warunki finansowe do uzgodnienia.

Dodane : dziś, 07:58 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie działań zamierzających do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bieżących kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring działań konkurencji * Efektywne zarządzanie podległym zespołem po przez delegowanie zadań, wyznaczanie celów sprzedażowych, dbałość o wysoki poziom standardów obsługi klienta Wymagania * Wykształcenie wyższe (Handel, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Biegła znajomość j. angielskiego * Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych * Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy * Stabilność zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytułu wiadomości: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarządzanie płynnością finansową (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarządu * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarządzanie budżetem, analiza i sprawozdawczość finansowa, nadzór nad księgowością, doświadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowość) * Doświadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków oraz raportowania * Doświadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne myślenie, doskonała znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność zarządzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce żłobkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: Żłobek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj więcej

Zatrudnię do pracy przy wykonywaniu elewacji w Rzeszowie i okolicach. Rodzaj umowy i wynagrodzenie do ustalenia po rozmowie. Telefon 608 477 798

Dodane : 2025-04-29 09:17 + czytaj więcej

HILTON GARDEN INN RZESZOW – DOLACZ DO NASZEGO ZESPOLU! Stanowisko: Pomoc kuchenna Lokalizacja: Hilton Garden Inn Rzeszow (centrum miasta) Szukasz pracy w renomowanym miejscu, z elastycznym grafikiem i dobra atmosfera? Swietnie sie sklada – szukamy osoby na stanowisko pomocy kuchennej! OFERUJEMY: Stabilna wspolpraca na podstawie umowy zlecenia Elastyczne godziny pracy – idealne do pogodzenia z innymi obowiazkami Wynagrodzenie dopasowane do doswiadczenia Praca w mlodym, zgranym zespole Szkolenia wewnetrzne i mozliwosc rozwoju zawodowego Praca w 4-gwiazdkowym hotelu o ugruntowanej pozycji Znizki na uslugi hotelowe i gastronomiczne Ubezpieczenie na zycie oraz prywatna opieka medyczna Dogodna lokalizacja i dostep do parkingu KOGO SZUKAMY: Osob sumiennych, zorganizowanych i gotowych do pracy zespolowej Z aktualna ksiazeczka sanepid (lub gotowoscia do jej wyrobienia) Doswiadczenie w gastronomii bedzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – liczy sie zaangazowanie i chec do nauki JAK APLIKOWAC: Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Masz pytania? Skontaktuj sie z nami – chetnie odpowiemy! Dolacz do nas i pomoz tworzyc kulinarne doswiadczenia, ktore pokochaja nasi goscie! #PracaRzeszow #PomocKuchenna #HiltonGardenInn #Hotelarstwo #Gastronomia #Rzeszow #OfertyPracy

Dodane : 2025-04-14 13:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pomocników do wykończeniówki. Więcej informacji pod numerem 880261158

Dodane : 2025-04-22 10:51 + czytaj więcej

Przyjmiemy na staż w świetlicy opiekuńczo-wychowawczej osoby z wykształceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wysłać CV na e-mail Adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj więcej

Restauracja Classic w Rzeszowie zatrudni kucharza. Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: Przygotowywanie potraw zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami. Utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Poszukujemy osoby z doświadczeniem, dyspozycyjnej, uczciwej, kreatywnej Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Oferujemy atrakcyjne zarobki, pracę w zgranym zespole. Poszukujemy osób dyspozycyjnych. CV ze zdjęciem prosimy przesyłać na e-mail [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem KUCHARZ lub przez formularz z dopiskiem stanowiska - kucharz/kucharka.

Dodane : 2025-04-26 06:21 + czytaj więcej

Zatrudnię na umowę o pracę, do dłuższej współpracy konkretnych ludzi z doświadczeniem w pracach ogólnobudowlanych (zbrojarzy, murarzy, cieśli).Rzeszów i okolice.

Dodane : 2025-04-29 13:13 + czytaj więcej

Firma Alpaline sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko: Samodzielna/y Księgowa/Księgowy Zakres obowiązków: -Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami. -Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON, NBP), -Kontrola rozrachunków, uzgadnianie sald, sporządzanie kompensat z kontrahentami, -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji, -Kontrola terminowości rozliczeń, -Przygotowywanie zamknięć miesiąca i roku, oraz sporządzanie sprawozdań finansowych. -Prowadzenie spółki pomocniczej. Wymagania: -Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata) -Praktyczna znajomość pakietu MS Office, -Wykształcenie wyższe (kierunkowe ekonomia/finanse/rachunkowość), -Znajomość ustawy o rachunkowości i obowiązujących przepisów podatkowych, -Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielność w działaniu, -Systematyczność, skrupulatność, komunikatywność. -Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: -Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -Pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole, -Wsparcie pracowników działu kadrowo-księgowego, -Dofinansowanie szkoleń, -Możliwość ubezpieczenia grupowego, -Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Miejsce pracy: RZESZÓW Godziny pracy: pn - pt 07:00-15:00 Zainteresowanie osoby proszone są o przesłanie CV przez formularz, lub na adres mai

Dodane : 2025-04-29 13:14 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-04-10 13:55 + czytaj więcej

Strona 13 z 35
zamknij
Zamknij